나의 이야기

[스크랩] ♬~ Mama(어머니)- Il Divo

능주 2013. 5. 8. 15:45

Mama(어머니)- Il Divo

Mama, thank you for who I am Thank you for all the things I'm not Forgive me for the words unsaid For the times I forgot 엄마 지금의 저를 있게 해주심에 감사해요. 제가 다른길로 가지 않게 해주셔서 감사해요. 제가 미쳐 드리지 못한 말들에 대해 용서해 주세요, 그리고 제가 잊었던 시간들을요. Mama remember all my life You showed me love, you sacrificed Think of those young and early days How I've changed along the way [along the way] 엄마 제 일생을 기억해 보세요. 당신은 제게 사랑을 보여주셨고, 또 희생하셨어요. 철없었던 어린날들을 생각해 보세요. 제가 살아가면서 얼마나 바뀌왔는지.. And I know you believed And I know you had dreams And I'm sorry it took all this time to see That I am where I am because of your truth And I miss you, yeah I miss you 난 당신의 믿음을 알고 있죠. 난 당신의 꿈도 알고 있죠. 이렇게 오랜시간 걸려 깨달아서 미안해요. 지금의 제가 있기까지엔 당신의 진심어림 때문이란걸 엄마 그리워요, 너무 그리워요. Mama forgive the times you cried Forgive me for not making right All of the storms I may have caused And I've been wrong, Dry your eyes [dry your eyes] 엄마 당신을 울렸던 시간들을 용서해 주세요. 제가 잘못한 일들을 용서해 주세요. 제가 만든 걱정거리들을 용서해 주세요. 제가 틀렸었어요.. 눈물을 거두세요. And I know you believed And I know you had dreams And I'm sorry it took all this time to see That I am where I am because of your truth And I miss you, yeah I miss you 난 당신의 믿음을 알고 있죠. 난 당신의 꿈도 알고 있죠 이렇게 오랜시간 걸려 깨달아서 미안해요 지금의 제가 있기까지엔 당신의 진심어림 때문이란걸 엄마 그리워요, 너무 그리워요 Mama I hope this makes you smile I hope you're happy with my life At peace with every choice I made How I've changed along the way [along the way] 엄마, 지금 이 노래로 미소를 지었으면 좋겠어요. 제 삶이 기쁨이 되길 바래요. 제가 만드는 선택들이 만족스럽길 바래요. 제가 살아가면서 얼마나 바뀌왔는지 And I know you believed in all of my dreams And I owe it all to you, mama 그리고 전 알아요. 제 꿈에 대한 당신의 믿음을 그리고 그 모든건 엄마 덕분이에요.
출처 : 54년 말띠
글쓴이 : 자경 원글보기
메모 :